0

Bahasa Jepun ke Bahasa Cina?

Posted by kharfz on 11:15 PM
Awal minggu berpuasa tahun ni memang menggembirakan aku. Apa taknya, setelah sekian lama manager lama aku balik tempat asal (korea), baru lah boss aku nak cari pengganti. Dulu beria-ria nk belajar bahasa korea, tp kesudahannya satu benda pun aku x tak reti.. aisey..

Kali nie my respectful CEO cuba untuk ubah kelainan agaknya.. Collaboration has been made with Japanese pulak. Aku dh siap kena warning awal-awal lagi my new manager hanya tahu speaking japanese and chinese.. waaa.. no choice i need to learn at least one of them.. kenapa lah masa sekolah dulu cikgu tak ajar bahasa cina.. nak menyesal pn takder guna.. tapi takper nanti aku boleh tambah lagi satu bahasa selain arabic.. haha..

Pening-pening.. Bahasa Jepun ke Cina ni?

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .: Give Me a Space :. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.