0

2013.. Aku kembali aktif..

Posted by kharfz on 9:35 AM in
2012 telah melabuhkan tirai..

Terlalu banyak memori suka duka dan pahit manis yang ingin aku nukilkan namun kesempatan masa terlalu terhad dalam jadual seharianku.. Aku berlari, melompat, terjun ke lembah, merangkak, murung, bersedih, gila, dan berhibernasi adalah segala perbuatan, fikiran dan komunikasi yang telah terjadi pada tahun 2012. Ku mohon maaf andai terbias negatifnya kepada siapa jua yang merasainya..

2013 mula bermain di pentas..

Kegilaan 2012 mungkin berulang lagi, namun perbezaan pasti ketara.. bila, kenapa dan bagaimana ayuh kita peraga dan tonton bersama.. yang pastinya, aku ingin menjadi pengubah sejarah baru untuk manfaat bersama..

sekian dulu..

give me a space.. hanya yang terbaik akan aku persembahkan..

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .: Give Me a Space :. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.