0

Sedihnya.. Blog Lama Dah Tamat Tempoh

Posted by kharfz on 12:55 AM
Huhuhu... Nak nangis aku rasa..

Aku cuba bukak balik blog lama aku.. Aku ingat lagi alamat url dia.. Namun apakan daya aku lupa username ngan password.. Bila nak trace balik memang tak dapat.. Sedih bercampur geram pun ada. Harapnya blog baru akan menjadi ruang untuk aku terus berkarya.. BERKARYA? Ceh, ayat power gitu.. Naper? Salah ke?

"Berikan Aku Ruang"

Aku bukanlah sasterawan.. bukan karyawan.. bukan juga wartawan.. Namun setiap insan punyai keinginan untuk merasai kepuasan.. kepuasan dalam erti kata ingin menikmati setiap benda yang dirasakan paling berharga dalam dirinya.. aku cuma ingin meluahkan apa yang terpendam di dalam hati.. ingin mencoret sepatah dua yang terluah dari sanubariku.. ingin berkongsi pengalaman cerita-cerita menarik kepada yang sudi mendengar.. semoga yang baik dijadikan pedoman, yang buruk dijadikan sempadan.. menyedari hidup ini hanyalah sementara azan dan iqamat, banyak lagi yang perlu aku usaha untuk mendekatkan diri dengan TUHAN.. semoga kita akan bersama mendapat keberkatan..

Insya Allah..

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 .: Give Me a Space :. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.